Meshra_15 sezeryanda değil ama hamileliğimde yaşıyorum ben de maalesef
lavman dışında çare bulamamıştım ilaçlar kaç dozu üst üste içsem de işe yaramamıştı incirler,kuru erikler, kuru kayısılar,probiyotikler..
Şimdi her sabah aç karnına kuru kayısı yiyip üzerine sıcağa yakın 1bardak su içiyorum, üzerine sütlü,şekerli nescafe üzerine de şalgam
Şalgamı kesinlikle deneyin midemi mahvediyorum mide yanmasından sıkıntı çekiyorum ama kabız olmaktan çok daha iyi bir de her akşam yemekten sonra aktivia prebiyotik. Çok şükür bir kaç gündür daha iyiyim
İnternete şalgamı yazdığında faydalarından biri olarak göreceksiniz 🌸