Srep yaşadım evet ama her defasında hastaneye gittim düşük tehlikesi kanama cünki kırmızı ve pembe kanama. Progestan kulkandım hapını ve iğnesini üç aya kadar üc aydan sonra da fitil olarak kullandım suan 29+2 haftalıgım hayla kullanıyorum erken doğum olmasın die