Kızlar merhabalar. Çok arada kaldığım bir konuyu sizlere sormak istedim. Benim regl bugün bitti salı günü saç boyatmak istiyorum ombre bu arada diplerden değil ama tabi kimyasal değecek kokuyu çekeceksiniz. Ve boyadan 5 gün sonra yumurtlama günüm tabi garantisi yok ama şayet hamile kalırsam bebek olusurken o boyanın bir sıkıntısı olur mu sizce Allah korusun. 2. Gebeliğim daha önce bir kürtaj oldu, çok evhamlıyım malesef fikirlerinizi bekliyorum.