Ormanmeyvelii Kızlar bunu getirden aldım. Ama emin olamadım yani bu kadar siyahlık normal mi? Annemlere ulaşmadım tecrübeli olanlar vardır. Çöpe atayım mı yemeğini yapayım mı?
eylulicten Ormanmeyvelii cesaret edemiyorum bamya yapmaya hic yapmadim ve cok dikkatli yapilmasi gerekiyormus sumuk seklinde olmamasi icin
Deletedmom_85 Bir şey olmaz canım yenir ben çok yaptım başını güzelce temizle güzelce bi tuzlu suya batır çıkar pişir✨ çok siyahları ayırabilirsin istersen
Deletedmom_85 eylulicten eğer baş kısmını çok derin kesersen, evet o içinde ki sıvı gibi bir şey uzuyor sünüyor. Ama hafifçe dibe çok girmeden kesilirse pek sorun olmuyor 🌿
_ozlmm eylulicten o yüzden içine limon konuyor limon sünmesini engelliyor ☺️ Ben hep öyle yapıyorum hiç sünme olmuyor ☺️
busra14044 eylulicten o kadar kolay ki yaptıkça alışıyorsun 🥰 başını çok kesmiycen suyu çıkmasın diye, pişerken çok karistirmiycaksin birde ekşiyi en son atmak gerekiyor sunmesin diye 😊
Deletedmom_85 eylulicten kesinlikle başka hiçbir şeyi yok kuzum nerdeyse bıçak alttan gözükecek derecede ince olacak. Birde bıçağı döndürerek kesme elinde ki bamyayı döndür. Videoya dikkatli bak kadın bamyayı döndürüyor. Çok ezmeden karıştırmak gerekiyor birde 🌸 Aynı bu videoda ki gibi