Dark pembefiyonk Poyraz bence. Diğeri çok güzel ama yumuşak ğ var seslendirme olarak poyraz daha güzel
Emresra61 Mysaa oğlumun adı yağız gayet sakin uyumlu bır cocuk ☺️ İkıncı oğluma hamıleyım ınsallah oda yagızım gıbı guzel huylu olur🤲🏻
Nazendehanim pembefiyonk Yağız diyorum ,bunda komşumun cocugunun Poyraz olmasının payı %10000000 . Her çocuk bir değil tabi ki ama beni bu yönden etkiledi 😅
Serap-Yigit XKelebekx ben yağız koymak istiyorum oğluma. Eşim de yağız Efe olsun diyor. Şimdi beraber görünce heyecanlandım 😂
Pelinakcn pembefiyonk eşimin kuzeninin adı Yağız yoksa ben istiyordum o ismi koymak 💙 poyraz, tayfun, bora bunlar baya sert isimler çocuklar da fırtına gibi oluyor genelde 😅