M_va 5+4 haftada doktor gebelik kesesini gördü. Lakin embriyoma gözükmedi. İntde okudum bu haftalarda bebekde gözükmelidir. Boş hamilelikden endişe ediyorum. İlk hamileliyim
Snglhfs M_va hayır korkmayın sakın korkmak için daha erken 6 haftalık zar zor keseyı grdu doktorum 1 hafta snra yanı 7 haftalıken gl görürüz dedi öylede oldu şükür bol bol dua et için ferahlar acele etme görünücek inşallah
as_af İkinci hamileliğim 6+2 de kese gözüktü bebek gözükmedi yarin tekrar gidicem 10 gun sonea gel demisti. 9. Haftaya kadar gozukmeyebiliyormus. Sıkma canını herşey için hayırlısı
M_va İlk gebelikde boş gebelik olma riski daha çokmuş onun için endişeye kapıldım. Teşekkürlər bir az rahatladım şimdi🙏