Emineer33 Beta hcg ye baktırmıştım cuma günü değerim 1729 çıktı nasıl sizce son adet tarihim 28 Temmuz daha doktora gitmedim
yldzkbra46 Emineer33 tekrar kan verilecek bi durum yok kesen oluşmuştur muhtemelen canım. Direk doktor muayenesine git
Minik1Civciv Nujinkanat hayır kuzum adet tarihime göre söyledim 8+3 ama normalde herhalde 7 haftalardayım
Minik1Civciv Emineer33 ne olur ne olmaz sen bir kere daha ver kuzum 3000 üstü gördüğünde doktora gider keseyi görürsün bak en azından sağlıklı artıyor mu