Diloska tabiki naz yapılır ama bu kadarı da aşırı bence . Sonuç itibari ile bu formları korkan arkadaşlar da okuyor ve yanlış bilgi vermiş oluyorlar. Durduk yere olmayan birşeyi varmış gibi göstererek belkide başka birinde bi tramva yaratırmış oluyor. Korkmasınlar diye yazdım zaten doğru olmadığı için abartının 😄