Merhaba kızlar 18+4 haftalığız ultrasonda da bebeğim 1.5 hafta öncen gidiyordu bebeğimin hareketleri hissedemedim diye biraz endişelendim. Bugün sırt üstü yatıp öksürmeye konuşmaya başladım bunları yaparken iki elimi de karnıma koyup bişeyler hissetmeye başladım hissi nasıl tarif edebilirim bilmiyorum ama su böyle guluk guluk eder ya sızıntı gibi öyle bi his buna heyecanlanırken birden kayıp tekmesini bi hissettim ve emin oldum bebeğim hareket ediyor. Çok güzel bi duygu fakat elimi koymayınca hiç hissetmiyorum bu normal mi