Emineer33 kardiyo önerilmiyor oksijen seviyesini nabzi yükselttigi icin , yani kosu bandinda yurumek yerine yavas tempolu duzenli yuruyus öneriliyor siz daha cok cok basindasiniz o yuzden doktorunuz daha iyisini bilir ben de duzenli spor yapan biri oldugum icin benim doktorumun söylediklerini yazdim🌸