Nazendehanim hahahahha eşim akşam çok geç geldiği için ikinci akşam yemeğini evde yiyor Bir de oturup saatlerce bir tencere sardım gerçekten kocaman bir tencere sardım yani öyle fazla kaldı yoksa normalde bizde de kalmaz tatil gününde falan yapsam eşimin asla kalmazdı