Cansell234 bende sezeryan oldum planlıydı ama birden 35 haftalıkken sancılarım cıkınca 2 kez çatı muaynesine girdim bende seviniyodum alttan ney bakılmaz sezeryan olacam diye ama neyin nolacağı belli olmuyor kuzum 1 gün öncesi kntrole gittigimizde herşey normaldi hatta bayramda nigdeye gidecektik ama 1 gün sonra başladı dogum sancılarım dakkamızın garantisi yok rabbim herkese hayırlı dogumlar nasip eylesin