Elifffbay Ne kadar poyraz tanıdığım varsa hep aşırı yaramaz,benim eşim de poyraz istiyor güzel isim ama ben bilemedim
KayraVeAnnesi_06 Kızım olsaydı bende Arya koyacaktım güzel isim Ama oğlum olacak Allah nasip ederse Kayra koyacağız 🙏🏻
KayraVeAnnesi_06 poyrazvearya Kayra isminde zaten tersten okuyunca arya çıkıyor Bir tek K harfi fazla 🫢 İlk gebeliğim ikinciyi rabbim nasip ederde kız olursa Arya koyacağım 🙏🏻🌸