Bende 17+5 haftalığım ve bulantı için hala prilam kullanıyorum. Eskisi kadar sık değil ama ilaç içmediğim zaman zorluyor doktorum kullanmaya devam et dedi. Bende detaylı ultrasona gireceğim 3 hafta sonra heyecanla bekliyorum bizim sıpa 2 hafta üst üste sağolsun cinsiyeti göstermedi bu hafta yine gideceğim bakalım keyfi ne diyecek😂😂