SaruMerve Merhaba kızlar 4+4 hamileyim bugün biraz ağrım vardı ve hamile kaldığımda beri sarı akıntım oluyordu bugün hafif bi renk değişikliği keşfettim çok hafif sarıyla karışık pembe renkte böle olan var mı normal mi biraz panikledim ilk gebeliğim
minismom SaruMerve bi acile git istersen hem agrında warmıs lekelenmede olmus yerlesms kanaması we agrısıda olabilir dusuk tehlikeside olabilir doktora gorunmekte fayda war
meraklianneadayi23 SaruMerve Korkmanıza gerek yok doktorunuza danışın benimde 6.haftada kanamam oldu doktor birşey olmaz birdaha olursa hapa başlarız dedi bir kaç gün sonra çok kırmızı kanamam oldu 7.haftada şuan 14.haftsmdayım 2 günde bir iğne vuruluyorum sabah akşam 2 şer tane farklı düşük önleyici hap kullanıyorum doktorumu değiştirdim bu doktorumdan çok memnunum sizin daha çok erken yerleşme kanamasıda olabilir ama kırmızı veya pembe lekeniz olursa mutlaka doktorunuza danışın.
SaruMerve Nilssu kan değil çok açık hatta pembe denileniyecek kadar acaba yerleşmeden dolayı mı oluyo bilginiz var mı
SaruMerve minismom dediğim gibi çok açık bi renk sarıyla pembe arasında biraz daha bekleyip devam ederse öle mi gitsem ki hastaneye yarında kontrolüm var çünkü
Ormanmeyvelii Canım benim de aynı tarif ettiğin bir akıntım olmuştu 6. Haftada benimki de sarımsı daha çok turuncu kavuniçi gibi bir renkti. Hemen acile gittiğimde enfeksiyon denildi. Sen de bir git için rahat olsun
SaruMerve Ormanmeyvelii aynen canım benimkide senin dediğin gibi bi renk enfeksiyon var zaten biliyorum hamilelikten dolayı şuan bişey yapamayız dediler sana ne dediler peki bi sorun varmıymış
SaruMerve meraklianneadayi23 dediğim gibi ne pembemsi değildi kavuniçi renginde biraz endişelendim ilk gebelik olunca bide bilgi sıfır insan panikliyo
Ormanmeyvelii SaruMerve Aşkım şuan 37. Haftadayım ben o zaman bana daha haftan küçük ilaç yazamam bol su iç alt kısmını kuru tut demişti. Yanlış hatırlamıyorsam 3 4 hafta içinde bitmişti
meraklianneadayi23 SaruMerve Benimde ilk başta kahveyle sarı arasıydı sonra bi gün kıpkırmızı kan geldi peçeteye çok korktum başka doktora gittim hemen iğne hapa başladı kesildi şükür dediğim gibi pembe ve kırmızı olmadığı sürece riskli durum yok ama sarı yeşil koyu kıvamlı kesik ve kokulu olursa enfeksiyon olabilir o zamanda idrar tahlili verebilirsiniz sağlık ocağında benimde ilk gebeliğim insan yaşadıkça öğreniyor hiç korkma canım herşeyin çözümü var artık.
SaruMerve meraklianneadayi23 inşallah canım gönlümü ferah tutmaya çalışıyorum kan şeklinde bişey yok inşallah yerleşmedir
SaruMerve Nilssu kanama olsa evet dediğin gibi hiç bi şekilde beklemem ama sarı turuncu renkte bi akıntı ve bi kez geldi yarın kontrolüm var
SaruMerve Ormanmeyvelii canım ben günde 2-3 kez iç çamaşırımı değiştiririm benim kızlıktan beri var bu malesef ama hamilelikte dahada baskın oldu inşallah önemli bişey yoktur bakalım yarın kontrolüm var
meraklianneadayi23 SaruMerve Birşey olmaz canım endişe etme birşey olsa bana olurdu çok kanamam oldu şuan kesildi şükür inşallah seninde geçer kanaman olmadan.
SaruMerve meraklianneadayi23 dayanamayıp hastaneye gittim yerleşme kanamasıdır dedi doktor şükür kesemizde oluşmuş gördük 🥰