Şubatta kürtaj olmak zorunda kaldım şimdi tekrar bebek istiyoruz 6 ay geçti üstünden bu ay denedik ama adetime 8 gün var 2 düşük yaptım 2 hamileliğimde de ilk belirtim goguslerimde oldu çok ağrısi olurdu ama şuan hiç bir belirtim yok sadece çok hafif elleyince gogus ucumda bir hassasiyet var gibi hissediyorum ama çok değil zaten normalde adet öncesinde de bu göğüs şişliğini yasoyodum ben ama kürtajdan sonra adet olurken bile hiç bir belirti yaşamadım sizce hormonlarım degismis olabilirmi ? Yani belirti olmadanda hamilelik olur mu?