Eylulun_annesiii Kızlar Çin takvimine göre cinsiyet hesaplaması tutan var mı? ☺️ Ye ekşiyi doğur ayşeyi ye tatlıyı doğur hakkıyı doğru tutan var mııı? 🙈 Öncelikle tabiki sağlıkla gelsinler ama insan merak ediyor ☺️🤍
EmineDefneGokce Eylulun_annesiii Çin takvimine göre kızlarım erkekti 😂 ilk kızımda kavanoz kavanoz turşu bitirdim tatlıdan midem bulanırdı . 2. Kızıma hamileyim tatlı delisi oldum . Yani ben bütün teorileri çökeltiyorum 😂
InsaneGirl Eylulun_annesiii çin takvımıne gore erkek gosterıyo ama kızım olacak oğlumda hep ekşi yedım şımdı kızıma hamıleyım hep tatlı ıstıyo canım
KayraVeAnnesi_06 Tatlı yemiyordum , hep ekşi ve tuzlu şeyler yedim İştahsızlık vardı hatta hala devam ediyor Çin takviminde kız çıkıyor Ama benim oğlum olacak 🤭💙👶🏼
Burcu-2634 Eylulun_annesiii çin takviminin genelde doğru tuttuğunu duydum yeğenimde de bende de tuttu kız çıkmıştı ve kızım oluyo 😊
Leylabngll Eylulun_annesiii tutmuyo canm valla cin takvimde erkek çıkıyordu evet belki bu tutmuş olabilir ama eksi tatlı meselesi yalan bildiğin erik yedim tatlı yiyemiyordum eksi erik kızılcık sürekli yedim midem anca rahatlıyordu bi kendime geliyordum kız olur o zaman falan dedim ama cinsiyetimiz erkek 💙🧿 sağlıkla gelsin canm rabbim gönlüne göre versin ❤️
Meliko Eylulun_annesiii benim bütün hurafeler yanlış çıktı deli gibi ekşi yedim iki gün önce öğrendim kü bi oğluşum olacak ve çin takvimi de kuz diyordu sadece bi şey tuttu saç ve yüzükle yapılan😂
vaveylaaa19 Eylulun_annesiii tesadüf mü bilmiyorum ama cin takvimine göre benim kızım olacaktı gerçekten de cinsiyeti kız 😊
annesivekuzusu Eylulun_annesiii Çin Rus takvimi ikisininde denedim meraktan ama tamamen tesadüf bence 🤭 ekşi yedim yiyorum deli gibi oğluşum olacak inşallah 😍
Zuzuu86 Eylulun_annesiii Çin takvimi tutmadı ama 3. Gebelıgım hepsındede eksı tatlı tuttu 😄 ılk oğlum oldu kaymaklı ekmek kadayıfı yerdim hergun kızımda turşu ve limon suyu ıcerdım ve erik sımdı oğlum olcak delı gıbı tatlı ıstıyorum ve sureklı tatlı sakız cıgnıyorum
Kr41 Çin takvimine göre erkek çıktı Ama geçen hafta doktorum kız olabilir dedi. Eylülde net belli olacak bakalım çıkacakmı😂
serdemgunes Eylulun_annesiii Çin takvimi erkek diyordu buradaki bütün tahmin yapanlar ultrason resmine erkek dedi ve hamileliğim başından beri çikolata pasta diye ağladığım geceler oldu ama kızım olacak ☺️🙏
Portakalcicegi Eylulun_annesiii aslında hiç hiç böyle şeylere inanmam ama bende ikiside tutmuştu 😃 Çin takviminde nereden baktiysam hep kız çıkıyordu ama ben pek itibar etmiyordum kız dedi doktor 😃 hatta şöyle benim bebeklerim ikiz doktor ilk önce birisi kesin kız ikincisi erkeğe benziyor diyordu ama ben aşırı ekşi yiyordum sürekli canım ekşi istiyor hiç tatlı istemiyordu eşim şaka yapardı sen ekşi yiye yiye diğerinde kız yapacaksın diye ve birkaç hafta sonraki doktorda ikisininde kız olduğunu öğrendim 😃☺️
Cennet-Kokulum Eylulun_annesiii İkisinde de tutmadı. Oğlum da cinsiyetini öğrenmeden önce yapmıştım kız çıktı. Kızımda da cinsiyetini öğrenmeden önce yaptım erkek çıktı 😂😂😂😂