Herkese merhaba 26 haftalık gebeyim ilk gebeliğim yıkanabilir bebek bezi kullanmayı düşünüyorum ama çevremde hiç kullanan görmedim youtubedan videolar izledim sadece. Gördüğüm kadarıyla kat kat bezler konulduğu için çok kaba ve kabarık duruyor bebeğin altı kıyafetlerine ek çıtçıt eklemek gerekebiliyor ve hazır beze göre daha uğraştırıcı. Bunun yanı sıra bebek için daha sağlıklı olduğu kaçınılmaz, ilk başta çok bez almak gerektiği için maliyetli oluyor ama altını bezlediğiniz süre boyunca alıcağınız hazır beze göre çok daha uyguna geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz kullanıp memnun kalan yada bilgisi olan var mıdır acaba ?