Yarın son doktor kontrolümüz var tam 39+0 haftalık olacağız ve 39+4te sezaryen tarihimiz. Sizce bişeyler yemeden mi gitsem olası bi durum için kendimi iyi hissediyorum bebeğimde gayet normal hareketlerinde bi problem yok kararsız kaldım 💝 ayrıca devlet hastanesinde sezaryen olacağım sezaryen testleri yarın mı yapmamı isterler yoksa ameliyat günü mü