Gece biraz regl sancısı gibi sancılar geldi. Sabahtan beri ara ara sanci giriyor regl sancısı gibi ama devam ediyor oturuyorum otururken de var karnımı tutuyorum büzüluyorum sancıdan ama ne şu ne nisan bir şey yok şimdi kuaföre gidiyorum eve gelip dus alıp öyle hastaneye gideceğim sizce nasıl ilerleyim