Kızlar 6+3 deyim 4 gün önce sağ yumurtalık kisti oldum, ameliyattan sonra herhangi bir kanama vs. yaşamadım. Normalde ilk 3 ay çok önerilmiyor ama benimki biraz acil bir durumdu. Doktorum normalde %15 ise düşük riski şu an sende %30 dedi ve proluton ve progeston kullanmaya başladım şimdilik her şey yolunda. Hamileyken ameliyat olunmaz diyenler eski kafalılar kızlar artık tıp çok gelişti zaten doktorunuz çok acil değilse 2.trimestre bırakır ameliyatınızı muhakkak.