aise_meryem ben muayene için hastaneye gittim nst de sancı çıktı ama bende ağrı yoktu sonra açıklığım varmı diye bakıldı 3-4 cm açıklık söylediler doğum olacak diye ilerliyodu bidahaki nst de sancılar durdu eve yollandım sonraki akşam nişanım geldi yatıp uyudum o günde suyum geldi o şekilde gelişti canım