AyFatma zaten sanırım geçti 27 haftalık olduk yurt dışında öyle üstüne hiç bi şekilde düşmezler yap yapma bi kere der bilmiyorum ama Türkiye’deki doktorlar daha ilgili bu konuda sanki hep anneye vitamin veriyorlar bebek için ben kendim folik asit alıp kullandım vermiyorlar