Rabianurbudak ay inşallah inşallah bende hem ağlıyorum hem ağlıyorum diye bebeğimizde etkiliyorum diye bu sefer daha kötü oluyorum bazen hemen doğsun artık diyorum bazen zamanını bekle bebeğim diyorum aşırı şekilde psikolojim altüst oldu sürekli döndüm tarafa gidip vuruyor anlık uyuyup uyandım zaman bu seferde kesin ezdim demi seni annem diyorum bu sefer ayrı bi hüzüne boğuluyorum artık uyuyalım nolur diyorum o an az durup geri başlıyor 😅🤦🏼♀️ Tamam hareketli olması iyi ama annecim belirli zamanlarda belirli şekilde aşırı hareketli ol bari😅❤️