Tgc-17 Merhaba kızlar. Park beşik aldınız mı? Aldıysanız ya da alacaksanız hangi markayı önerirsiniz? Kanz ve Elele markalarını duyuyorum ve okuyorum. Hem fiyat hem kullanım açısından iyi diyorlar. Size de sormak istedim. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻😊
HEY03D Tgc-17 ben yoyko aldım. Genelde hepsi aynı üstündeki cibinlik ve alt açma aparatı hiç kullanmadım evde her yerde sineklik var olmasa kullanabilirdim. Anne yanı olma özelliği var en çok onu seviyorum
ssusarii Tgc-17 anne yanı olabildiği için yoyko aldım boyutu falan da güzel geldi bana çok aşırı büyük hantal değil ama öyle küçük el kadar da değil tam kıvamında 😂
Nskyhn Tgc-17 kanz aldım anne yani da oluyor cok hafif pratik güzel inşallah 1 ay sonra kullanmaya başlarız 🤗😍
Ziynet4459 Tgc-17 ben kanz sleep Side anne yanı park beşik aldım çok kullanışlı ve kurulması aşırı kolay ben eğilip kalkamadım ama tarif ettim eşim kurdu o kadar😂😂
NM_mom Birini yoyko aldım diğerini baby plus, ikisi de aynı yani pek bi fark göremedim sadece yoykonun kenarı inebiliyor rahat alıp koyabilmek için
Melokrks Tgc-17 Ben elele baby madre model aldım oğlum doğmadı daha henüz kullanmadık ama güzel kullanışlı olacağını düşünüyorum yorumlarda o yöndeydi anne yanı oluyo o özelliği çok hoşuma gitti sinekliği var alt açması var iki kademeli 25 kg kadar taşıyor hem oyun parkı uzun ömürlü olur inşallah diye düşünüyorum
reyhan12 Tgc-17 Bizde prego san diego plus modelini aldik kurduk ve gayet kaliteli 4 ay sonra kullanmaya baslicaz 🤭