Nujinkanat Neguzelanne benim 6 haftalık normal bence ama siz genede doktora sorun bende gidince sorarım
Ceydaozmete Bende 6 haftalığım kabız sorunu bende de var doktorla dün görüştüm normal dedi erik şeftali kuru kayısı vs gibi şeyler ye dedi zamanla düzelir dedi
Asyabuse 5haftalıktı başladığında 11 haftalık oldum hala devam ediyor 🥲 zeytinyağı içebilirsin bi tatlı kaşığı. Avokado da yumuşatıyor. Birde bu kuru kayısı incir onları sabah aç karnına ye üzerine de su iç o zaman daha etkili 😇
Ebruliya Eczaneden duphalac alabilirsiniz bana her hamileliğimde verdi doktor kabızlık için. Rahatlatıyor gerçekten