Emimosh Kızlaaar 35 deyim şuan doğum sonrası pijama gecelik bulamadım. Tesettürlüyüm, çok abartı değil ama fotoğraf çekiminde vs güzel olsun istiyorum. Nereye baktıysam bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim☺️
Dln_elmas Emimosh Ttendyoldan bakabilirsin iki takım aldım kışın dogurcagim için birini dokusu çok yumuşak kadifemsi lohusalık aldım digeride normal ama kaliteleri çok güzel çok beğendim 200tl 250 TL aldım..
Muhammedinannesi2424 Yani fotoğraf çekimi için bilmiyorum ama ben pijama takimini trendyoldan siyah inci sayfasindan aldim.Fiyatida uygun çeyiz için alanda var. Gecelik söyle ilk doğumumda renkli almıştım ama tabi mahvoldu. Normal doğum olduğu için. O yüzden sadece doğum aninda giymek için anne gecelikleri olur ya onlardan giyecegim daha almadim.