Harunnazli Dış gebelikde kalcadan aynı anda iki iğne vurulan oldu mu bu iğne ne işe yarıyor ne için kullanıldı ignenin adı metex bilgi verirseniz sevinirim
_almirasmom Harunnazli ben dıs gebelık yasadım gebelık yoktu gozukmuyordu kürtaj oldum olurken kalcamdan ıgne olmusum kemoterapi ıgnesı 4 gunde degerım sıfırlandı bı doz yettı
Ezgidoga Harunnazli rahim dışında oluşan gebelik ürününü kücülterek yok olmasına yarıyor tam adı metotreksat
Ezgidoga Harunnazli o ilaç kemoterapi gibi birsey küçülterek yok ediyor,iğneden sonra hafif kanama da oluyor pembemsi
Selma17 Şiddetli karın ağrısı varsa doktora bilgi verin o iğne banada yapıldı ama işe yaramadı iğneden bir hafta sonra iç kanama geçirdim acil ameliyata alındı
Harunnazli Selma17 amalyata da tüpleri almak için mi girdiniz çünkü bu iğneyi yaparken önceden imza alıyorlarmış herhangi bi durumda tüplerimin alınmasını kabul ediyorum diye
Selma17 Harunnazli benim bebek sol tupumdeydi doktorum tüpümü kurtardı tüplerin alinmadi şimdi tekrar hamileyim 19 haftalık ameliyat dediğim laporoskopi yani karnımda üç yerden girilip bebek alındı , ama bebek fazla büyürse tüplere zarar verip aliniyor
Cns322 Ben de dış gebelik geçirdim. 2 doz metotreksatla düşürüldü. Tüpümü o ilac sayesinde kurtardim. İğne sonrası yogun kanama ve bel ağrım oldu. İlk dozda düşmedi 2.de düştü
_almirasmom Cns322 rahım fılmı cektırmenızı tavsıye ederım tuplerınız temızlenmesı acısından bene hemen adet olunca cektırdım ve hemen gebe kaldım
Harunnazli _almirasmom ben şu an hastanede yatıştayım zaten bana iğne vurdular iki kalçamdan hiç birsey söylemediler ne işe yarıyor ne için vuruluyor ne olacak bilmiyorum rahim filimi istiyorum desem çekerler mi
Harunnazli Selma17 bu iğneden sonra tüpler alınıyor deniyor ama ilk gebeliğim ve aldırmak istemiyorum doktorlar da hicbirswy söylemiyor
Cns322 Harunnazli tam tersi bu igne tüplerinizi korumak için yapılıyor. Tuplere dokunmayalım kendi kendine düşsün diye düşünülüyor. Fayda etmezse tup alınır.
Selma17 Harunnazli tüpler zarar gormediyse niye alinsinki ,benim alınmadı ve dış gebelik sonrası şuan sağlıklı bir gebeliğim var ,