Woman_0227 Merhaba arkadaslar ben 36 haftalik hamileyim Allah nasip ederse bi oglumuz olacak insallah sorum su son bir haftadir sag gogsumde alt tarfinda bi sertlik hissetim bugün kontrolum vardi gittim doktorumla paylastim oda gogus usg istedi baktirdim kist oldugunu soyle daha once boyle bisey yoktu bana endise etme dedi dogumdan sonra cogu emzirmeyle geciyo dedi ama yinede endiselendim biraz boyle bisey yasayan var mi lutfen cevap verin😕
sudamlasi Woman_0227 9 tane var bende korkma bişey olmuyo doktorunun dediği gibi emzirme döneminde geçiyomuş
Gulsummldr Woman_0227 evet canım. Bende de var çok uzun yıllardır. Emzirme ile kayboluyo diyolar. inşallah öyle olur
Gulsummldr Woman_0227 hayır 29um. Uzun yıllardır var ama. İyi huylu bi kitle. Fibroadenom deniyor. Ve bi zararı olmadı şu güne kadar. Tabiki gitsin inşallah emzirme ile. Ama gitmese de bi zararı olmuyor
sudamlasi Esenhafsaduru Öncesinde çıkmıştı. Yalnız sütten kestikten sonrası benim için çin işkencesiydi. O kistler iyice şişmişti ve şişmesi durmadigi için de süt kesen hap kullanmak zorunda kaldım.