Zeynepsari34 Pembe bir bebek ayakkabısı aldım. Kutuya koydum. Güzel, romantik bir sofra hazırladım.😂 Her yerde mumlar vardı. Güzelce hazırlandım eşim için. Gece işten geldiği için iyi oldu benim içinde ayak altında olsa illa anlardı. Bebeğin ultrason resimlerini masaya düzenli olarak koydum. Gül yaprakları vs. Sabırsız olduğu için duramadı yerinde😂 kutuyu eline verdim ve açtı. İlk bebeğimiz ama en başından beri kızım olsun istiyorum diyordu. Gözleri doldu, tabii ben sulu göz hemen ağladım😂 Güzel bir geceydi. Şimdiden beni unuttu ha bire karnıma kafasını koyup kızıyla konuşuyor. Pabucum damda😂😂😂