Bu sabah cok feci bir deneyim yaşadım hala etkisindeyim. ilk defa sol taraf belden kasıklara doğru sancı ile uyandım ve 2 saat geçmedi. devlet hastanesine gittik nöbetçi dr vardır diye. kanaman yoksa niye geldin niye doktoruna ulasamayan buraya geliyor gibi alakasız sorulara maruz kaldım ve ebeye yönlendirdi direkt alttan muayene etmesi icin 😔 canımı o kadar yaktı ki zaten ağrım vardı istemedim kalktım bide azar işittim izin vermediğim için .. ağlayarak cıktım özel hastaneye gittim nst cektiler serum takıp sakinleştirip gönderdiler. bu kadar basitse neden insanları azarlıyor bu insanlar anlamıyorum. travma oldu durup durup ağlıyorum.