Merhaba arkadaşlar benim 18 haftalık ilk gebeliğim bazı yerlerde hareket eder diyor ama ben hissetmiyorum korkmalı mıyım yada erken ve yahut hareket ettiğini nasıl anlayacağım ne oluyor yardımcı olur musunuz hareket etmesini dört gözle bekliyorum bazen dakikalarca karnıma bakıyorum pıt yok :(