Emos07 Normalde reglim 4 -5 gun surerdi sadece ilk gün adam akilli kanama oldu, bugun 4.gun ama diger gunler akinti gibi oldu sizce neden bilgisi olan varmi
Aylin355 Emos07 Hamile kalmaya çalışıyorsan üstüne görmüş olabilirsin bazıları regl oldum sanıyor ama hamile oluyorlar. Bi araştır istersen
Aylin355 Emos07 Hayırlısı olsun biraz zaman geçtikten sonra erken gebelik testi yap istersen çıkar zaten üstüne gördüysen
Emos07 Aylin355 cubuk testten demi canım, suan bi tarafım yap diyor bi tarafim yapma kararsizim ama sabirsizimda
Aylin355 Emos07 normal test değilde özellikle erken gebelik testi istediğini söyle eczacı veriyor, varsa eğer bu aralarda çıkması gerekir istersen sabah dene hem kafandaki soru işaretleri de gitmiş olur
Aylin355 Emos07 Sabah ilk idrarla yapınca genelde doğru çıkıyor. Şimdi çok su kola vs içtiysen belki yanıltabilir, gerçi ben gece yapmıştım yine çıkmıştı ama sen bilirsin nasıl istersen
09Tugba_0909 Emos07 benim adetim 10 gün geçti ben öyle test yaptım hatta akşam yaptım iki çizgide kırmızı çıktı varsa zaten çıkar canım inşallah vardır ama benim bildiğim üstüne görme sadece bir kaç damlayla oluyor benim öyle oldu çünkü ama sen adetin ilk günü normal kanama gördüm diyorsun bilemedim bence en iyisi siz test alın yapın kesin sonucu öyle öğrenirsiniz.
Emos07 09Tugba_0909 teşekkür ederim canim sadece ikk gun oldu sonra pembeye döndü simdi peceteye surunce pembe oluyo
09Tugba_0909 Emos07 bu üstüne görme değil bence canım çünkü hamile kaldığınız gibi adet kanaması görmezsiniz ben sadece bir iki damla gördüm ve kesildi hemen genelde de bu şekilde oluyor