Çok şükür hepinizin duası ile kızıma kavuştum arkadaslar.kisaca anlatayim normalde 30 agustos dogumdu fakat nefes darlığı ile kötü oldum kizim 2.750 gramdi doktorum kilosu iyi alalim dedi bende tamam dedim ve doğumda nefes almasi zorlugu ile yogun bakima alindi.dün gece boyu emzirmeye gittim ve şükür yarim saat önce kizimi bana verdiler