Kızlar bugün 37+4 oldum normalde Cuma günü için sezaryen günü aldım. Yarın da son kontrolüm var. Ama dün geceden beri aşırı halsizlik ve inanılmaz bir çatı ağrım var zaman zaman oturmakta bile zorlanıyorum. Açılma mı başlamış oluyor ne yapmam lazım doktora mı gitsem 1 gün daha mı beklesem kararsız kaldım bu durumu yaşayan veya bilgi verecek olan var mı?