Susamtohumununannesi ben düşükten hemen sonra hamile kaldım 12 mayısta düşük yaptım 16 Mayıs hamilelik tarihi verdiler şuan 36 haftalık hamileyim inan hala atlatmış değilim devamlı doktora gidiyorum bebeğime birşey olacak mı , iyi mi , hareket etmediği zaman yolunda gitmeyen birşey mi var diye düşünüyorum. Sadece ilk zamanlarda ki kadar ehvamlı değilim sanırım annelik ve kaybetme duygusu çok zor geçiyor. 🥹❤️