Baby235 2 gündür bitmek bilmeyen bir kasık agrım var. Yatarken sıkıntı yok ama ayaga kalkınca cok agrı cekıyorum. Baska bir akıntı ya da kanama yok. 11. Haftadayız sebebi ne olabilir sizce?
_almirasmom Baby235 benımde rahımım agrıyo bebek gelıstıgı ıcın sanırım benımde kanamam yok progestan alıyorum duzenlı olarak her aksam
mavimsiiii Baby235 bende de oldu korkma 27 haftadayım hala çekiyorum kasık ağrısı kanama olmadığı sürece kasık ağrıları normal
Zynp11 Kasık ağrısı dediğiniz çatı ağrısı mı acaba eğer öyleyse benim hamileliğin başından beri var son günlerim daha çok arttı yoga çok iyi geldi bana ama şuan onun da faydası yok yine de hır doktora görünmekte fayda var
Baby235 Zynp11 Zynp11 bende cok isterdim ama cok panik bir insanım sanırım fazla yürüdüpümde bile korkuyorum keske yoga yapabilsem
Baby235 _almirasmom progeatonu önlem olarak yazmıstı doktorum var ama kullan demedi. Kullanmalı mıyım acaba
Minigim38 Bebek asagıda hala yukarı çıkmadığı icin ağrılarınız oluyordur baskı yapıyordur ben kac doktora sordum normalmiş 30 haftalıgim hala gecmis degil
_almirasmom Baby235 bende gunde 3 kez alıyordum bende lekenme yaptı kanama alanıda yoktu ılacın yan etkısıymıs doktor gecelerı uyurken al sadece dedi oyle yapınca durdu leke falan daha da yok çok şükür gunde bi kez yetıyo 🙏