Dilarakr sizi korkutmak icin degil ama yasadigimi soylemek istedim dikkat edin diye.. ben 30 haftada ishal oldum sonra da sanciyla hastaneye gitdim ve beni birakmadilar . 4 gun hastanede yattim, ciktim .. bebegin erken gelme riski vardi.. oysaki 30. haftaya kadar hamile oldugumu bile hissetmeden gecirmistim.. bence doktorunuzla iletisime gecin 🙏