Dün kontrolüm vardı ve doktoruma sordum soldaki bebek baskı yapıyor rahime ve hareketleri de vajinada gibi hissediyorum acısı yok ama hemen idrarım geliyor öyle olunce. Sürekli değil bazen çok aşağıdaki bazen yukarıda. Doktorda baş aşağa olduğunu söyledi rahimde kısalma felan yokmuş ama baskı yaptığı için riskliymiş o yüzden kalkma dinlenmeye geç dedi baskı açılma yaparmış