Deletedmom_110 DenizCeylin ben hamileyken çok içtim doğumdan önce iç içebildigin kadar sonra gaz olur diye içemiyorsun abartmamak şartıyla 🤣
Nskyhn DenizCeylin normalde de sevmezdim şimdi de hiç gözüme bile gelmiyor. Yani bebeğe değil de sizin için önermem. Şekeriniz yükselir gereksiz gerginlik olur
Tufutufu DenizCeylin bir bardağı bitirmiyorum ama nefsimi dizginlemek için arada birkaç yudum alıyorum :)
DenizCeylin Bu kontrolde şeker ölçümü yapılacak tatlı yiyorum hemen hemen her gün muhtemelen yüksek çıkacak🫢Kolayı da çok ender içtim ama içim içimi yiyor bi zarar veriyor muyum diye😒
Edabykl DenizCeylin sürekli icen biriyim seviyorum canımda istiyor baya 35+0 olduk bi sıkıntı yok çok şükür zaten dogunca icemicem 🙈😂
yabadabaduu DenizCeylin mide bulantısı yaşarken alıştım koladan sonra gaz çıkardığım için aşırı rahatladıyodu beni. Halada içiyorum günde 1 bardak falan bazen içmiyorum emzirirken hiç içemicez 😂
Kleopatra- DenizCeylin Evet tüketiyorum. Ama çok değil, bir bardak kadar falan. En son bir buçuk hafta önce içtim. Abartılmadığı sürece bir sıkıntı olmuyor.
Aylin355 DenizCeylin Bende arada bi içiyorum eşimle kendimizi şımartmak için arada sevdiğimiz yemekleri hazırladığımızda yada misafir geldiğinde vs alıyoruz çok sık değil ama içiyorum