cicekcikiz Kızlar benim bulunduğum yerde doğalgaz yok klima ve soba var evimizde. Bebek doğduğu zaman ısınması nasıl olacak sizce 24 saat ısıtıcıyı mı açayım yoksa başka birşey mi siz nasıl yaptınız bu konuya çok takılıyorum
MSultann cicekcikiz Bulunduğun bölge kış zor geçiyorsa soba sabah aksam yakarsınız canım. Mesala ben mersindeyim evde dogalgaz var ama çogu kış her tarafı açmak yerine tek klima yetti bize. Eşim nöbette oluyor çocuk yok tek başımayım diye klimada takıldım hep.
Melike464860 cicekcikiz kızım doğdun da evimz klima ile ısınıyordu. Gerçekten çok zor bir odada sabit kalmak salonda yattık salonda oturduk salonda yedik kış boyu ruhum daraldı. Klimayı da şöyle yapıyordm. Sabah bebek uyanmadan açıyordum çünkü yün yorgan kullanıyordum gece açık olunca terliyordu. Gece bebek uyuyunca kapatıyordm emzirmeye kalktığımda felan soğuk olursa açıyordum hemen ısınıyor saten icerisi. Onun dışında sabah yine bebek uyanmadan açıyordum
Ziynet4459 cicekcikiz benim kardeşimin oğlu ekimde doğdu onun evi de sobalı gündüzleri sobayı yakıyordu geceleri UFOdakullanıyordu çocuk hastada olmadı şükür 3 yaşına girecek
umena Canım bende kalorifer var ama üst katım boş altımda dükkan olduğu icin ısınma problemim var, biz şey düşündük ekstra UFO alırız zaten bi odadan çıkmayız muhtemelen diye, sende klimalı odada takılırsın
cicekcikiz umena klima hep mi açık kalıyor yoksa bebek uyuduğunda örttüğümüz için kapatabilir miyiz havalanması için çünkü çok fazla klimaya maruz kalmasını istemiyorum
Minigim38 Sobali odanın icinde kalırsınız evinizin kapisi acik olursa belki azda olsa diğer odalara ısısı gecer soguk olan yerde ısıtıcı kullanabilirsin
cicekcikiz Melike464860 anladım canım bebek uyuduğunda yeni doğduğunda gece uyurken kapatmak sıkıntı yaratır mı
Melike464860 cicekcikiz yani çok sıkıntı olacağını sanmıyorum kuzum ama oda kuru olur belki ısıdan kaynakli ondada buhar makinesi kullanırsn gerekirse