hhacerozer Kızlar bugün 39 haftaya girdik 1 eylülde sezeryanım var son 3 gün var mı ben gibi olan biraz heyecan biraz korku var resmen bitti 9 ay şaka gibi 🥰🧿
vesilece hhacerozer hayırlı olsun canım bende 38deyim 3 Eylül sezaryen inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰 hem sevinç hem kaygı ilk bebişim inşallah ona iyi bakarım
Gamzeeecvs hhacerozer bizde 39 a girdik 1 eylülde Allah’ın izniyle sezeryanım var ama üç gündür felaket şekilde ishalim
saresk hhacerozer bende 39+0’ım ama 1 eylül’ü değil, 30 Ağustos’u bekliyorum. Babamın da doğum günü 30 Ağustos. Dede-Torun aynı gün olsun istedim doğum günleri 🥰 Sağlıkla gelsin minikler 😍
hhacerozer vesilece Rabbim o gücü vermiştir eminim bize bütün anneler bebeklerini İnşAllah sağlıkla kucaklarına alıp sağlıkla büyütsünler İnşAllah 🥰🙏🏻🧿
hhacerozer Gamzeeecvs o sanırım bebeğin baskısından dolayı benimde sürekli değişiyo bi kabız bi ishal oluyorum belimde felaket ağrıyo İnşAllah erken gelmez de gününde olur🙏🏻🧿🥰