mikaa ben normalde tüm vücut yaptırıyordum , hamile kalınca doktorum özel bölge hariç yaptırabilirsin demişti net zararlı yada değiş diye çalışma üzerinde yok demişti ama geçici dönem başka alternatif de deneyebilirsin diyince ben ağda yaptırdım ki önceden gittiğim için tüy sorunum olmadı