Aselzumraa01 Bunu yaşayan varmi acaba doktor yalancı sancısı o dedi ama bebegin hareketleri yavaşlıyor sertlesince ve aşağıda hissediyorum
Pcoslubiranne Aselzumraa01 benim de oyle. Bebek zaten iri ve cok asagida sol gogsumun alti sertlesiyor saatlerce. Yarin kontrol var bakalim ne diyecek.
motherofcats düzenli gelmediği sürece sıkıntı yok. 5 dkda bir 10 dkda bir düzenli gelmeye başlarsa gerçek doğum kasılması oluyor. doktorum o şekilde söyledi.