Kızlarr selamlar… 2021 Aralık’ta korona yüzünden ölüm doğum yapmıştım 7 aylıktı oğlum. Haziran ayında tekrar düşünmeye başladık ve düzenli ilişki vs yaşadık bende pcos var biraz kilom da var adetlerim aşırı düzensiz 2-3 ay olmadığımı bilirim. Geçen ay çocuk diye diye giriyordum ilişkiye ufacık bi belirti olsa hanilemiyim diyordum kaç test yaptım sayamadım hatta erken gebelikte pozitif gördüm kan verdim negatif test yanılttı oturdum saatlerce ağladım vs. Bu ay hiç kafama takmadım çocuk da demedim sadece anı yaşadım adetim yine gecikti 4-5 gecikmeyle test yaptım negatif. 10 günlük gecikmeyle test yaptım negatifti çöpe koydum yarım saat sonra ikinci çizgi gölge çıkmış kuruma çizgisidir dedim aldırmadım hatta TARLUSAL aldım bir tane de içtim adeti söksün diye adet olunca da inofolik combi alıcaktım. Arkadaşım söyledi tekrar yap benim tanıdığım da da öyle oldu sonra hamileydi diye aklıma kurt düştü .Vee bu sabah ilk idrarla tekrar test yaptım idrarı damlatır damlatmaz silik çıktı sonradan belirginleşti yarın sabah kan vericem yani kafaya takmadığın zaman gerçekten oluyormuş ve tabiki Rabbim doğru zamanı biliyor ben evlat acısı gördüm ve çok çok ağır. Rabbim bu kez inşallah sağ salim kucağıma kucağımıza almayı nasip eder. Biraz uzun oldu kusura bakmayın.. :))(