Merhaba kızlar 24 haftalık hamileyim bebeğim gün içinde çok şükür haraketli. O kadar alıştım ve o kadar güzel hiss ki haraket etmesi(Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah🙏) 20 dakika haraket etmese özlüyorum okşuyorum pıt pıt yapıyorum konuşuyorum haraket etmeye başlıyor. Acaba uyumasına engel mi oluyorum böyle yaparak🤦♀️😶 sizde de oluyor mu?