Papatya000 çok kötüyüm valla ben 5 gün çıkmıştım ondan sonra 2 kere çıktım ama nasıl çıktım diken gibi batıyordu aşırı kabizim doktora gidemedim daha 21 gün oldu yarın sağlık ocağına gidip ilaç yazdiracam normalde doktorlar kabızlık olmasın diye ilaç veriyormuş benim doktor hiç vermedi valla çok fena oldum yaa içmediğim bir kayısının ağacı kaldı herhalde yok olmuyor