Damla3001 kuzum yeni düşük yapmış bir kadının betası yüksek çıkabilir benimde yüksekti bende düşük yapmıştım ümitlendim baktım yokmuş doktora git bence birde düşük yapmış bir kadının ilk 6 ayın içinde yapılan gebelik testi sonuçları yalnış sonuçta verebiliyor muş