Usnac1995 yani o ilgi alaka pek mümkün dgeil çünkü gerçekten çok yoğun biyer, 11 gün görmediğim insan kalmadı. Benim bile başım döndü, çevrede yakın hastane yok biliyorsunu zaten herkes oraya geliyor.
Ben gebelikten önce gitmistim kadın doğuma rutin olarak, polikliniği gayet iyi