ruya-11 yani herkeste olmayabilir ama ben hiç beslenemedim hastalığım boyunca sadece çorba, ıhlamur vs sıvı tüketebildim maalesef galiba o yüzden oldu. Sadece düzenli vitaminlerimi alabildim. Beslenmenize dikkat ederseniz bir sorun olacağını sanmıyorum lütfen bol boll beslenin evde yapabilecek biri varsa paça çorbası tüketin ( dışardan önerilmiyor ). Özellikle meyve, muz, kaşa çokça yiyin. Umarım bir sorun yaşamazsınız geçmiş olsun 🫶🏻